Inlägg: 1970383
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}:
Jo det är väll bara att titta på hur det ser ut nu.
Inte direkt ofta nykomlingar har plånboken att konkurrera med topplagen första året de kommer upp fast de spelat ur ett shl-lag och borde därmed ha någotsånär likvärd trupp som det lag som åkte ur. Och nu blir det omöjligt att ens kämpa sig kvar för vissa lag,
jag ser en fara med detta,
Jo det är väll bara att titta på hur det ser ut nu.
Inte direkt ofta nykomlingar har plånboken att konkurrera med topplagen första året de kommer upp fast de spelat ur ett shl-lag och borde därmed ha någotsånär likvärd trupp som det lag som åkte ur. Och nu blir det omöjligt att ens kämpa sig kvar för vissa lag,
jag ser en fara med detta,
Varför tror du det? Minst ett lag går ju upp/ned som det är nu och i framtiden ska det vara ett lag punkt.