Inlägg: 1970433
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Huge: "Kan inte se varför det som Madhawk skriver om Sigalet ska ifrågasättas när du inte samtidigt inte verkar ifrågasätta honom när han skriver att Rask är klar för Örebro."
kan vara det mest sanna du sagt Huge.
lite mer med Rask ryktet dackell säger att han aldrig var aktuell
Men hade jag inte sagt något nu så skulle någon garanterat komma med kommentaren "klart Dackell måste säga så när han nu väljer annan klubb" eller liknande
kan vara det mest sanna du sagt Huge.
lite mer med Rask ryktet dackell säger att han aldrig var aktuell
Men hade jag inte sagt något nu så skulle någon garanterat komma med kommentaren "klart Dackell måste säga så när han nu väljer annan klubb" eller liknande
Vilka plumpar syftar du isf på?
Min uppfattning är att den absoluta majoriteten av de rykten och påståenden som kommer från ex Madhawk och andra etablerade skribenter i diverse media, brukar stämma.
Att gemene man härinne sen räknar det som en plump när vi inte lyckas värva en spelare som man innerligt velat ha och efter att man trott på mindre trovärdiga rykten än de som kommer från Madhawk osv, det är väl ändå en annan sak.
Kan inte se varför det som Madhawk skriver om Sigalet ska ifrågasättas när du inte samtidigt inte verkar ifrågasätta honom när han skriver att Rask är klar för Örebro.