Inlägg: 1970446
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
bradberry: Varför inte?
Det har nu kommit flera källor från Gävle som säger att det börjar lösa sig med kontraktet som var sen stora knuten att lösa.
Dom källorna sa inget om det tidigare, därför borde det nu vara närmre än det var förra veckan?
Det har nu kommit flera källor från Gävle som säger att det börjar lösa sig med kontraktet som var sen stora knuten att lösa.
Dom källorna sa inget om det tidigare, därför borde det nu vara närmre än det var förra veckan?
Jag hoppas Anton kritar på!
Jag kanske till och med TROR han till slut kritar på...
Men den där texten från SF gör mig inte ett uns säkrare...