Inlägg: 1970562
Sv: SILLY SEASON 2019
Pettisbif: eller varför inte en återförening med Scott och Rödin. Scotts kontrakt går ut efter denna säsong.
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
{7981}: Enbart nostalgi är aldrig en bra värvningsstrategi.
Att ha en första och andra center som bägge passerat zenit och inte producerat speciellt bra är både riskabelt och med tanke på ålder, väldigt kortsiktigt.
Hade varit kul att se honom i Brynäströjan igen men förlängningen med Sallinen dödade den möjligheten.
Att ha en första och andra center som bägge passerat zenit och inte producerat speciellt bra är både riskabelt och med tanke på ålder, väldigt kortsiktigt.
Hade varit kul att se honom i Brynäströjan igen men förlängningen med Sallinen dödade den möjligheten.
+ 1