Inlägg: 1971535
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Kopenga Kickass: att räkna Andersen som Brynäs produkt är väl ungefär som att räkna Bäckis som Caps produkt...
Sv: SILLY SEASON 2019
Kopenga Kickass: Andersén kan väl nästan räknas dit också?
Ja, och Söderström.
Men av spelarna i Rögle så är det bara Brithen som har Rögle som moderklubb men född i Danderyd. Ingen av dem andra kommer från Ängelholm eller dess närhet heller. Så det kanske inte var moderklubb som avsågs?
Ja, och Söderström.
Men av spelarna i Rögle så är det bara Brithen som har Rögle som moderklubb men född i Danderyd. Ingen av dem andra kommer från Ängelholm eller dess närhet heller. Så det kanske inte var moderklubb som avsågs?
+ 1