Måns Karlsson op Twitter: "Enligt schweiziska uppgifter lämnar Aaron Palushaj Örebro för Davos."
Inlägg: 1972625
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
bradberry: Aaron har bara hört bra saker om Davos, det är en fantastisk stad och ett fantastiskt lag med en otroligt proffsig organisation och höga ambitioner.
Aaron går absolut inte dig för pengarna däremot finns fler anledningar till att han lämnar Örebro och en dag kommer han att berätta. Typ
Aaron går absolut inte dig för pengarna däremot finns fler anledningar till att han lämnar Örebro och en dag kommer han att berätta. Typ
+ 5
Måns Karlsson, Twitter.
Fast när jag ser originallänken så verkar det obekräftat... Men ändå ett rykte med viss substans kanske...