Inlägg: 1972753
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Tjenare allesammans!
Efter flera års passivt läsande härinne så har jag idag tagit beslutet att bli medlem och således få möjligheten att även kunna skriva!
Varför just idag?
Jo, det är för att jag idag nåddes av ryktet (från en inom Brynäs organisation) att Brynäs är på jakt efter BÅDE Johan Larsson och Linus Ölund till nästa säsong. Inte en av dem, utan båda två!
Från lilla mig, till er alla!
Efter flera års passivt läsande härinne så har jag idag tagit beslutet att bli medlem och således få möjligheten att även kunna skriva!
Varför just idag?
Jo, det är för att jag idag nåddes av ryktet (från en inom Brynäs organisation) att Brynäs är på jakt efter BÅDE Johan Larsson och Linus Ölund till nästa säsong. Inte en av dem, utan båda två!
Från lilla mig, till er alla!
+ 30