Inlägg: 1973284
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Chris11:
Jag tror betydligt mer på boqvist än deschenau i första. Tror det blir svårt att gå upp och leverera i år då han inte varit på shl-nivå tidigare. Men kanske nästa säsong därefter då boqvist troligen är i NHL.
Jag skulle tom tro på Danielsson före Deschenau, just nu för I ÅR. Men hoppas jag har fel såklart. Klart att ekonomin är extremt viktig, och Zetterberg och Deschenau bör ju vara betydligt billigare än etablerade spelare. Men jag hade hellre sett tjeckerna istället för dessa två. Eller Oskar Osala.
Boqvist-Scott-Rödin
Osala-Ölund-Danielsson
Deschenau-Sallinen-Zetterberg
Då vore iaf jag extremt nöjd.
Jag tror betydligt mer på boqvist än deschenau i första. Tror det blir svårt att gå upp och leverera i år då han inte varit på shl-nivå tidigare. Men kanske nästa säsong därefter då boqvist troligen är i NHL.
Jag skulle tom tro på Danielsson före Deschenau, just nu för I ÅR. Men hoppas jag har fel såklart. Klart att ekonomin är extremt viktig, och Zetterberg och Deschenau bör ju vara betydligt billigare än etablerade spelare. Men jag hade hellre sett tjeckerna istället för dessa två. Eller Oskar Osala.
Boqvist-Scott-Rödin
Osala-Ölund-Danielsson
Deschenau-Sallinen-Zetterberg
Då vore iaf jag extremt nöjd.
+ 1
Boqvist-Ölund-Danielsson
Forslund-Sallinen-Zetterberg
Rohdin-Blomqvist-Alcen
(Mannberg,Asklöf, Westfält)
Sigalet-Söderström
Andersén-Lindelöf
Norin-Kilström
(Lundgren,Ersson)
Eriksson/Ersson
Skulle det bli så att Scott vänder "hem" och drömmen om Ölund går i uppfyllelse så skulle vi mönstra en av SHLs vassaste uppställningar. Ett jämnare lag överlag än vad bengtzen lyckades lappa ihop