Inlägg: 1975763
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Fast du skrev ju Ersson och Norin som otroligt svaga liksom Kilström och Lundgren. Jag får det till 4 spelare iallafall men jag vet inte hur du räknar.
Alla har rätt till egna åsikter tills det når en orimlig gräns och du passerade den gränsen ganska rejält med dina uttalanden.
Skulle säga att Brynäs backsida ligger ungefär i mitten av SHL rankningen.
Alla har rätt till egna åsikter tills det når en orimlig gräns och du passerade den gränsen ganska rejält med dina uttalanden.
Skulle säga att Brynäs backsida ligger ungefär i mitten av SHL rankningen.
+ 3
Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Lite nyfiken på hur du definerar övriga siffror om du sätter 2 = otroligt svag. Jag antar att det är en 5gradig skala du använder?
+ 1
Sv: SILLY SEASON 2019
1999 spänn för ett seriekort är rena kapet även om det inte är de bästa platserna måse jag säga och då får man dessutom 100 kr/mån rabatt på Cmore....
www.brynas.se/artikel/2rfjajwbu-1ekad/nu-slapper-vi-seriekorten-for-sasongen-19-20-sittplatser-fran-1999-kr
www.brynas.se/artikel/2rfjajwbu-1ekad/nu-slapper-vi-seriekorten-for-sasongen-19-20-sittplatser-fran-1999-kr
+ 2
Sv: SILLY SEASON 2019
Seriekorten har byggts om. Vad tycker ni? Själv anser jag väl att det kanske inte är denna detalj som rejält kommer höja publiksiffrorna i Gavlerinken, det är "marginalåskådaren" man måste locka mer frekvent. Men ett steg framåt, absolut.
+ 1
Osanning? Min bedömning är min bedömning och jag jämför med andra lags spelare och det är ju det som är det väsentliga.
Hur tror du att Brynäs står sig mot de andra lagen? Mitten, toppen eller botten ?