Inlägg: 1975837
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Davey85: Men Östman är femma i rangordningen centrar. Josefson seriens bästa center, Strandberg, Haga och Wandell är alla centrar för en andrakedja eller en riktigt bra tredjecenter. Haga producera som en förstekedjespelare ifjol.
Vilka har en så bra centeruppställning så man skulle kunna ha Wandell som fjärdecenter? Luleå och Frölunda möjligen.
Vi har alltså bättre centrar och backar denna säsong men sämre målvaktssida och forwards.
Vilka har en så bra centeruppställning så man skulle kunna ha Wandell som fjärdecenter? Luleå och Frölunda möjligen.
Vi har alltså bättre centrar och backar denna säsong men sämre målvaktssida och forwards.
Sammantaget tycker jag ändå i dagsläget att det inte klart går att säga att Dif ser bättre ut.
Sen är man alltid lite färgad som supporter, hur som helst kul att tugga med lite andra lags fans också : )