Inlägg: 1976290
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Charles:
Som jag skrev, jag kan omöjligen kosta på mig att känna skadeglädje över vad som händer hos andra lag i detta nu..
Har ärligt inte reflekterat på att så många lämnat Örebro även om ingen var en nyhet. Tack för sammanfattningen!
Men om våran situation är enklare - känner du att vi är påväg att lyckas med denna uppgift alltså?
Backsidan ska vara klar - känner du att sigalet/lindelöf fyller tomrummet efter Berra/Gunde? Om de var så lätt att ersätta?
Jag tycker inte det.
Och har vi annars fått ersättning i vårt baktunga fjolårsbygge?
Rödin i all ära, men westfält, Zetterberg och solem samt ett frågetecken i Jaedon. Med tanke på alla brunkare vi har/haft och vad vi behövde/behöver..
Känns detta så bra för dig att du kan kosta på dig skadeglädje hos andra lag?
Jag tycker/kan inte det.
På detta Boqvists vara eller inte vara kvar, vilket lär bli ett nyckelposition för oss och sedan kellmans spetscenterersättare..
Som jag skrev, jag kan omöjligen kosta på mig att känna skadeglädje över vad som händer hos andra lag i detta nu..
Har ärligt inte reflekterat på att så många lämnat Örebro även om ingen var en nyhet. Tack för sammanfattningen!
Men om våran situation är enklare - känner du att vi är påväg att lyckas med denna uppgift alltså?
Backsidan ska vara klar - känner du att sigalet/lindelöf fyller tomrummet efter Berra/Gunde? Om de var så lätt att ersätta?
Jag tycker inte det.
Och har vi annars fått ersättning i vårt baktunga fjolårsbygge?
Rödin i all ära, men westfält, Zetterberg och solem samt ett frågetecken i Jaedon. Med tanke på alla brunkare vi har/haft och vad vi behövde/behöver..
Känns detta så bra för dig att du kan kosta på dig skadeglädje hos andra lag?
Jag tycker/kan inte det.
På detta Boqvists vara eller inte vara kvar, vilket lär bli ett nyckelposition för oss och sedan kellmans spetscenterersättare..
+ 3
Sv: SILLY SEASON 2019
Charles: Ju senare man tappar en spelare, ju svårare blir det att åtgärda tappet. Bertil, Gunde och Kellman visste Brynäs om långt innan. Boqvist kan bli den knepiga.
+ 5
Sv: SILLY SEASON 2019
Charles: Undra vad som händer där, som gör att så många sticker där ifrån. Deras gnälliga dialekt kan väl ändå inte avgöra så mycket? 😂
+ 1
Palushaj
Sallinen
Abols
Ebert
Wandell
Spink
Spink
Olsson slutar?
Hedman
alla 3 målvakter
Arnesson
och Kanske Brome och Näkyvä.
Bertilsson, Gunderson och Kellman i all ära men kom igen våran situation är bra mycket enklare att rädda upp