Inlägg: 1976419
Sv: SILLY SEASON 2019
LIF tar Abbott. Vi kommer få bekymmersamt med Leksand i vinter, sett hur trupperna ser ut nu.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
ellis:
De skall få det och fungera också men hittills är jag mer än nöjd. Snackas om att Gynge är nästa spelare in i leksand.
De skall få det och fungera också men hittills är jag mer än nöjd. Snackas om att Gynge är nästa spelare in i leksand.
Sv: SILLY SEASON 2019
ellis: hade vi haft Leksands trupp nu inklusive Abbott i den, då hade ännu fler klagat än idag.