Inlägg: 1976437
Sv: SILLY SEASON 2019
mattias - 74: I en intervju från 24/5 säger han att han vill till ett lag som kan vinna något - så - nej.
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Hockeyn fungerar ju nästan lika som
Fotbollen numer för de flesta - Där man får mest betalt där spelar man. Leksand har ju 40 nya miljoner att spendera samt att det
Snackas om en ny storsponsor inför kommande säsong. Jag drömmer om Gynge och zackrisson men får nog bara nöja oss med 1 av dom 😉
Fotbollen numer för de flesta - Där man får mest betalt där spelar man. Leksand har ju 40 nya miljoner att spendera samt att det
Snackas om en ny storsponsor inför kommande säsong. Jag drömmer om Gynge och zackrisson men får nog bara nöja oss med 1 av dom 😉
+ 1