Inlägg: 1977383
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
Makita: Bara för att förtydliga vad jag menade var att OM Scott har en KHL-out i sitt kontrakt och Dackell signar honom. Då är ju trots allt chansen stor fram till KHLs deadline att vi tappar honom om han har en KHL-out.
Därav kändes det nästan som att vi hade fått vänta in i typ Augusti innan vi fått reda på att Scott var klar för att han eventuellt då INTE skulle haft en KHL-out. (Om nu Dackell inte ville ha en sådan i hans kontrakt).
Därför tyckte/trodde jag att Ölund var en mer trolig värvning.
Därav kändes det nästan som att vi hade fått vänta in i typ Augusti innan vi fått reda på att Scott var klar för att han eventuellt då INTE skulle haft en KHL-out. (Om nu Dackell inte ville ha en sådan i hans kontrakt).
Därför tyckte/trodde jag att Ölund var en mer trolig värvning.
+ 1
Men det borde vara Ölund.