Inlägg: 1978296
Sv: SILLY SEASON 2019
{8785}: Ni rankas före Skellefteå, Rögle och HV av hockeynews. Kan tycka det är lite konstigt faktiskt. Jag rankar nog alla dessa lag före er.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 2019
majk:
Fast vi har inte målet att ta guld i år så att något lag kommer före oss är helt enligt vår 3årsplan!
Når vi kvarten och gör en bra säsong eller inte är den stora frågan?
Vi jobbar lite annorlunda i denna förening, i vissa avseenden iaf, och det är det som gör oss till vinnare i slutänden!
Så SM-guldtronen eran är utmanad!!! Så se upp annars petas ni ner!!!
Fast vi har inte målet att ta guld i år så att något lag kommer före oss är helt enligt vår 3årsplan!
Når vi kvarten och gör en bra säsong eller inte är den stora frågan?
Vi jobbar lite annorlunda i denna förening, i vissa avseenden iaf, och det är det som gör oss till vinnare i slutänden!
Så SM-guldtronen eran är utmanad!!! Så se upp annars petas ni ner!!!
+ 1