Inlägg: 1981387
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: nej men sa han inte att det stramade till lite.
För mej som idrottat i 30 år så låter det som en pytte liten sträckning (knapp märkbar) men ändå.
Kan vara överansträngda muskler som krampade lite med. Vem vet..
Som proffs då riskera något när det inte gäller något är bara dumt.
Speciellt när man inte är riktigt uppvärmd.
Kilas såg ju ut att vara sugen också ?
Snabb med.
För mej som idrottat i 30 år så låter det som en pytte liten sträckning (knapp märkbar) men ändå.
Kan vara överansträngda muskler som krampade lite med. Vem vet..
Som proffs då riskera något när det inte gäller något är bara dumt.
Speciellt när man inte är riktigt uppvärmd.
Kilas såg ju ut att vara sugen också ?
Snabb med.
- Är det officiellt att d rör sig om en sträckning i ryggen? Finns länk?