Inlägg: 1984477
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: När ska dom våga komma in med fart i anfallszon hela vägen mot mål? Nu när dom kommer in så stannar dom upp vid blå och slår passningar som bryts lätt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Deschenau är lysande i en medioker match. Brynäs klart bättre i andra perioden.
+ 11
Sv: A proposito de nada
Lätt att sammanfatta efter två perioder: bedrövligt!
Tycker Brynäs ser sämre ut för varje träningsmatch.
Tycker Brynäs ser sämre ut för varje träningsmatch.
+ 1