Inlägg: 1984489
Sv: A proposito de nada
Wesley: Första perioden var absolut inte bra men andra tycker jag vi spelar bra. Jag tycker absolut inte att det ska sågas längs med fotknölarna.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Första perioden var absolut inte bra men andra tycker jag vi spelar bra. Jag tycker absolut inte att det ska sågas längs med fotknölarna
Det är en sågning för just den här matchen. SSK har vunnit en träningsmatch hittills. Brynäs ska vara bättre på allt. Men idag har dom absolut inte vissat det. Knappt fått skott på mål i PP t ex.
Det är en sågning för just den här matchen. SSK har vunnit en träningsmatch hittills. Brynäs ska vara bättre på allt. Men idag har dom absolut inte vissat det. Knappt fått skott på mål i PP t ex.