Inlägg: 1984534
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Nej du förstår mig fel. Och nej det är inte en logisk kullerbytta.
Rätta mig om jag inte har fel...
Rätta mig om jag inte har fel...
Sv: A proposito de nada
tycker man ska analysera varje enskild match men att dra slutsatser över vilka som vunnit mot vilka på försäsongen är helt jävla meningslöst. med den logiken är Nybro bättre än Djurgården och Växjö
+ 2
Så, om jag förstår dig rätt, så kan man inte dra några slutsatser från en enskilda matcher men man bör ändå analysera dessa matcher.
Är inte det en logisk kullerbytta?