Inlägg: 1984897
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Trodde gnaget skulle krokna med en match i benen från i går kväll men det kanske kommer i tredje. Tycker spelet i egen zon påminner om Tommy Jonssons sista år i Brynäs.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson: nu har jag bara sett andra perioden men AIK dominerar ju mot Brynäs. Det är EN vecka kvar till seriepremiär. Håller inte att spela jämnt mot allsvenska lag såhär nära inpå seriestart.
+ 1