Inlägg: 1984908
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Dominerade AIK i andra perioden? Nån sa "helt klart vår period" Hur ligger det till egentligen?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: AIK dominerade inte gång i matchen Brynäs var bättre från 1:a nedsläpp fast dom inte gjorde mer än nödvändigt
+ 7
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jag är väl blind men jag såg då inget av att AIK dominerade.
+ 1