Inlägg: 1984909
Sv: A proposito de nada
honken21: Kan ju inte skylla på en spelare. Det är alltmänt dåligt. Konstiga pass, få avslut, lågt tempo.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Du har rätt, vi byter ut dem allihop......... fast nä, jag står nog fast vid att Ingman istället för Danielsson vore en bättre idé. De andra gubbarna har allt för att lyckas. Det enda Danielsson har är ett tungt skott, som sällan ger utdelning.
+ 1