Inlägg: 1985123
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{2064}: Någon nämnde att man blir fastcheckade i egen zon, och det skapar oro.
Ja det gör det säkert.
MEN ska Brynäs bli ett spelande lag, så måste det få se ut såhär.
Utan att jämföra olika lag så har både FHC och DIF haft sådana här situationer.
Men man har hållit i och det har ju givit resultat.
Så jag tycker att menar Dacke allvar att Brynäs ska bli ett spelande lag. Så måste det få se ut såhär hela året om det behövs.
För längre fram så har man lärt sig vad man måste göra.
Övertygad att både MS och övriga tränare kommer att se till att det blir bra.
FORZA BRYNÄS.
Ja det gör det säkert.
MEN ska Brynäs bli ett spelande lag, så måste det få se ut såhär.
Utan att jämföra olika lag så har både FHC och DIF haft sådana här situationer.
Men man har hållit i och det har ju givit resultat.
Så jag tycker att menar Dacke allvar att Brynäs ska bli ett spelande lag. Så måste det få se ut såhär hela året om det behövs.
För längre fram så har man lärt sig vad man måste göra.
Övertygad att både MS och övriga tränare kommer att se till att det blir bra.
FORZA BRYNÄS.
+ 12
Logistikproblemet är svårt att sia om, varför möta AIK och Leksand två ggr? Tycker nog att man bör få till någon match mer mot kvalificerat SHL motstånd som en värdemätare.