Inlägg: 1985128
Sv: A proposito de nada
Skrubben: De stod för en helvändning med Bulan. Redan första matchen med honom var vi plötsligt konkurrenskraftiga.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Är det inte dags att släppa Bulan snacket??
Nu har vi Sunkan, Honken och Ove. Bara acceptera. Tycker vi ska vara mer än nöjda att vi i matcherna hittat vägar att vinna alla matcher på ordinarie tid. Bortsett från Örebro matchen. Dessutom minns jag att dom 10-15 första matcherna med Bulan och Lasu-Nilsson inte alls gick så bra som vissa säger. Man både vann och förlorade. Det var egentligen dom sista 10 omgångarna i serien som man hittade ett rakare och bättre spel som till slut gjorde att vi slog ut FBK i Play In spelet. Men kom ihåg att förutom final säsongen så gick vi inte vidare från Kvarten nån gång och hade 10e platsen x 2 sässer. Så någon dans på rosor med Bulan som vissa vill antyda var det inte!
Nu har vi Sunkan, Honken och Ove. Bara acceptera. Tycker vi ska vara mer än nöjda att vi i matcherna hittat vägar att vinna alla matcher på ordinarie tid. Bortsett från Örebro matchen. Dessutom minns jag att dom 10-15 första matcherna med Bulan och Lasu-Nilsson inte alls gick så bra som vissa säger. Man både vann och förlorade. Det var egentligen dom sista 10 omgångarna i serien som man hittade ett rakare och bättre spel som till slut gjorde att vi slog ut FBK i Play In spelet. Men kom ihåg att förutom final säsongen så gick vi inte vidare från Kvarten nån gång och hade 10e platsen x 2 sässer. Så någon dans på rosor med Bulan som vissa vill antyda var det inte!
+ 6