Inlägg: 1985144
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag satt i natten och gjorde nästa års drömlag (Så kul har jag på nätterna...):
Anders Lindbäck
Samuel Ersson
---------------------------------
Jonathan Sigalet
Josef Ingman
Simon Bertilsson
Lucas Carlsson
Niclas Andersén
Lukas Kilström
Alexander Lindelöf
Eric Norin
-------------------------------
Anton Rödin
Greg Scott
Jeadon Descheneu
Emil Larsson
Johan Larsson
Daniel Brodin
Adam Brodecki
Emil Molin
Lukas Zetterberg
Joachim Rohdin
Jacob Blomqvist
Emil Forslund
Johan Alcén
Samuel Asklöf
Samuel Solem
Tror på återvändare!
In med Lindbäck istället för Jocke enbart för jag diggar Lindbäck mer. Men om Jocke skulle krita på nytt så blir jag också nöjd. Huvudsaken att Ersson stannar 1 säsong till.
På backsidan vill jag att dom förlänger med Kilas och Norin. Sen hoppas jag sjukt mycket på att Berra återvänder som sitter på utgående efter denna säsong. Hoppas även att Lucas Carlsson gör en "Ölund" och kommer hem för ytterligare en shl säsong. Söderström är nog förlorad helt till nästa år. Dock tror jag han kommer tillbaka till denna säsong.
På forwardssidan finns såklart stora drömmar om att Johan Larsson kommer tillbaka.
Och om Sundlöv/Dacke inte redan nu hört sej för med Emil Larsson och Emil Molin som bägge sitter på utgående kontrakt så vore det ett tjänstefel. Dessa båda vill jag ha hem till Gävle igen!
Sen vill jag ha hit min favorit spelare som varit här förr och som jag vet Sundlöv gillar skarpt och det är Daniel Brodin. Han skrev bara 1 år med sitt NLA lag.
Bryt med Sallinen och Nicky D! Dom tillför ingenting till ett nytt Brynäs. Förläng heller inte med Mannberg men förläng med Forslund som är nyttig i framför allt BP.
Sen försvinner nog Ölund tillbaka till Nhl och så även Boqvist om han nu ev kommer hem i år. Westfält vette fan?
Anders Lindbäck
Samuel Ersson
---------------------------------
Jonathan Sigalet
Josef Ingman
Simon Bertilsson
Lucas Carlsson
Niclas Andersén
Lukas Kilström
Alexander Lindelöf
Eric Norin
-------------------------------
Anton Rödin
Greg Scott
Jeadon Descheneu
Emil Larsson
Johan Larsson
Daniel Brodin
Adam Brodecki
Emil Molin
Lukas Zetterberg
Joachim Rohdin
Jacob Blomqvist
Emil Forslund
Johan Alcén
Samuel Asklöf
Samuel Solem
Tror på återvändare!
In med Lindbäck istället för Jocke enbart för jag diggar Lindbäck mer. Men om Jocke skulle krita på nytt så blir jag också nöjd. Huvudsaken att Ersson stannar 1 säsong till.
På backsidan vill jag att dom förlänger med Kilas och Norin. Sen hoppas jag sjukt mycket på att Berra återvänder som sitter på utgående efter denna säsong. Hoppas även att Lucas Carlsson gör en "Ölund" och kommer hem för ytterligare en shl säsong. Söderström är nog förlorad helt till nästa år. Dock tror jag han kommer tillbaka till denna säsong.
På forwardssidan finns såklart stora drömmar om att Johan Larsson kommer tillbaka.
Och om Sundlöv/Dacke inte redan nu hört sej för med Emil Larsson och Emil Molin som bägge sitter på utgående kontrakt så vore det ett tjänstefel. Dessa båda vill jag ha hem till Gävle igen!
Sen vill jag ha hit min favorit spelare som varit här förr och som jag vet Sundlöv gillar skarpt och det är Daniel Brodin. Han skrev bara 1 år med sitt NLA lag.
Bryt med Sallinen och Nicky D! Dom tillför ingenting till ett nytt Brynäs. Förläng heller inte med Mannberg men förläng med Forslund som är nyttig i framför allt BP.
Sen försvinner nog Ölund tillbaka till Nhl och så även Boqvist om han nu ev kommer hem i år. Westfält vette fan?