Inlägg: 1985278
Sv: A proposito de nada
majk: Köper ändå julklappen för han är fruktansvärt populär, mest för personligheten då. Men man får lite ont i magen när man läser det du skriver svart på vit. Vilket jäkla kontrakt.. Tror och hoppas att Sundlöv är en bättre förhandlare.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SvennEG: Absolut och jag förstår att han är populär hos fansen. Det kan väl ge några extra tusenlappar i lön. Givetvis ska det finnas kulturbärare i lagen och där är Brynäs riktigt bra nu. Denna trupp har en riktigt härlig Brynäsidentidet.
Men nu blev det ett rätt dyrt(mycket dyrt om man ser till spelarens nivå) i hela 3 år. En spelare ni borde förlängt ett år i taget för typ halva summan så länge han håller nivån för en trupplats. En sådan spelare behöver knappast signas upp under flera år.
Men nu blev det ett rätt dyrt(mycket dyrt om man ser till spelarens nivå) i hela 3 år. En spelare ni borde förlängt ett år i taget för typ halva summan så länge han håller nivån för en trupplats. En sådan spelare behöver knappast signas upp under flera år.