Inlägg: 1985330
Sv: A proposito de nada
Är det nån som har känt, ååh fan va jag har saknat Alcén på isen på försäsongsmatcherna..? Rätt enkelt svar hos mig. Har inte märkt att han varit borta ens. Han gör inte oss bättre om man säger så.. Tycker JAG
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8785}:
Nu ligger ju Alcéns styrkor i att komma under skinnet och vara en gris i tighta och intensiva matcher. Både du och jag vet om att det aldrig är i närheten av sådana matcher på försäsongen. Dessutom är det väl aldrig någon som värderat Alcen som ens en topp 9 forward sett till det offensiva spelet. Johan Alcén är jätteviktig för Brynäs IF.
Nu ligger ju Alcéns styrkor i att komma under skinnet och vara en gris i tighta och intensiva matcher. Både du och jag vet om att det aldrig är i närheten av sådana matcher på försäsongen. Dessutom är det väl aldrig någon som värderat Alcen som ens en topp 9 forward sett till det offensiva spelet. Johan Alcén är jätteviktig för Brynäs IF.
+ 5