Inlägg: 1985440
Sv: A proposito de nada
{8399}: Haha, visste att någon skulle komma med den kommentaren. Jag kan ändå tycka att det vore bra att ha en sponsor på plats innan premiären. Trots allt pengar vi förlorar ju längre tiden går. Hoppas på ett inte allt för patetiskt namn bara. ”BillerudKorsnäs Arena” låter lagom sexigt liksom.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Sen undrar man om Brynäs lyckades bli av med intäkterna från Betsson eller om det bara var tomt prat.