Inlägg: 1985460
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Varför kan man inte vara på elitnivå och samtidigt säga nej till vissa varumärken? Förklara gärna det.
Jag tycker också att SHL och föreningarna kan säga nej tillsammans mot spelbolag och alkohol etc. Det är inte så svårt.
Annars kan man väl lika gärna ha cigarettreklam också?
Marlboro Arena! 😄
Jag tycker också att SHL och föreningarna kan säga nej tillsammans mot spelbolag och alkohol etc. Det är inte så svårt.
Annars kan man väl lika gärna ha cigarettreklam också?
Marlboro Arena! 😄
+ 1
För mig är både spel och alkohol ok och jag önskar inte att Brynäs skall ta avstånd från detta. Däremot så kan ju Brynäs gärna jobba för att förebygga spel och alkoholmissbruk och hjälpa de som råkat illa ut.