Inlägg: 1985488
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja förmodligen blir det väl som på försäsongen.
Hoppas att 2a linan tuffar igång snart, kul som fan att Brodecki är tillbaka. Det förbättrade läget i truppen en hel del. Med tanke på Boqvist ovisshet.
Backpar
Ingman, Sigalet
Kilström, Norin
Lindelöf, Andersén
Lundgren, Ersson
Kedjor
Rödin, Scott, Deschen
Brodecki, Sallinen, Danielsson (Asklöf)
Forslund, Ölund, Zetterberg
Rohdin, Blomqvist, Mannberg (Solem)
Vet inte om detta är officiella uppställningen mot Frölunda, men det är detta jag läste senast på GD på träningsrapporteringen.
Hoppas att 2a linan tuffar igång snart, kul som fan att Brodecki är tillbaka. Det förbättrade läget i truppen en hel del. Med tanke på Boqvist ovisshet.
Backpar
Ingman, Sigalet
Kilström, Norin
Lindelöf, Andersén
Lundgren, Ersson
Kedjor
Rödin, Scott, Deschen
Brodecki, Sallinen, Danielsson (Asklöf)
Forslund, Ölund, Zetterberg
Rohdin, Blomqvist, Mannberg (Solem)
Vet inte om detta är officiella uppställningen mot Frölunda, men det är detta jag läste senast på GD på träningsrapporteringen.
+ 2
Jag tippar på första intakt.
Danielsson - Sallinen - Brodecki
Zetterberg - Ölund - Forslund
Rohdin - Blomman - Alce’n
Jocke i mål
Backarna vet jag inte men jag skulle gärna se Kilström med Sigalet i första...