Inlägg: 1986749
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vem som leder interna whiningligan är det iaf ingen tvekan om.
Men det är ju whinarnas strategi, att gå ut hårt med gnället och successivt öka...
Men det är ju whinarnas strategi, att gå ut hårt med gnället och successivt öka...
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: 6800 biljetter sålda.....men jag misstänker att det bara är 5800 sålda då 1000 biljetter är dedikerade till Hjärnparaden och femtiokronorsbiljetter till paraddeltagarna