Inlägg: 1987649
Sv: A proposito de nada
Chris11: Ingman imponerar storligen även på mig! Klockren värvning! Lindelöf / Zetterberg ser däremot temposvaga ut!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Lindelöf har sett väldigt trög ut. Han har inte tagit för sig så mycket. Kanske behöver tid för att anpassa sig till SHL?
Zetterberg var inte speciellt spelförande i allsvenskan, det visste vi innan. Det gäller att använda honom på rätt sätt. Han är bra när han får skjuta. Då behöver han ha spelare med sig som gör skitgörat. Sallinen kan nog vara bra i den kedjan. Kanske man ska sätta Rohdin där när han är tillbaka?
Zetterberg var inte speciellt spelförande i allsvenskan, det visste vi innan. Det gäller att använda honom på rätt sätt. Han är bra när han får skjuta. Då behöver han ha spelare med sig som gör skitgörat. Sallinen kan nog vara bra i den kedjan. Kanske man ska sätta Rohdin där när han är tillbaka?
+ 1