Inlägg: 1987663
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Har stålarna från Monitor kommit in på kontot än?
På med spenderbyxorna och spetsa upp andra och tredjekedjan. Behåll Ölund, Sallinen, Danielsson (helst inte) och Forslund men resten kan vi skeppa iväg. Lindelöf, Lundgren bort på backsidan och möjligen Norin. Ta hem Marcus Ersson och Söderström. Ge Boqvist ett bud som han inte kan tacka nej till.
Har pengar kvar så ta hem Bäckis också. Sen är jag nöjd.
På med spenderbyxorna och spetsa upp andra och tredjekedjan. Behåll Ölund, Sallinen, Danielsson (helst inte) och Forslund men resten kan vi skeppa iväg. Lindelöf, Lundgren bort på backsidan och möjligen Norin. Ta hem Marcus Ersson och Söderström. Ge Boqvist ett bud som han inte kan tacka nej till.
Har pengar kvar så ta hem Bäckis också. Sen är jag nöjd.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Söndagen går i bitterhetens tecken.. Helvete jävla skit.
Ja, ja,.. Det är bara att bryta ihop och komma igen..
Ja, ja,.. Det är bara att bryta ihop och komma igen..
+ 3
www.google.se/amp/s/amp.northjersey.com/amp/2387125001