Inlägg: 1987671
Sv: A proposito de nada
ellis: Sundlöv verkade inte inställd på att värva i intervjun på Cmore under match i alla fall. ”Vi får se om det blir några skador” sade Micke.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Man kanske funderar på att anställa ytterligare en chef/ direktör. Kanske en hållbarhets direktör med ansvar för miljön - det ligger i tiden :).
Sen kan man ju betänka att Lindelöf o Zetterberg är Dackel & Inges HANDPLOCKADE nyförvärv. Av alla spelare som fanns att tillgå valde de dessa....
Man kanske funderar på att anställa ytterligare en chef/ direktör. Kanske en hållbarhets direktör med ansvar för miljön - det ligger i tiden :).
Sen kan man ju betänka att Lindelöf o Zetterberg är Dackel & Inges HANDPLOCKADE nyförvärv. Av alla spelare som fanns att tillgå valde de dessa....
+ 2