Inlägg: 1990252
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Självklart gör han nytta i en checking line. Han har alla förutsättningar att kunna jobba sig upp i hierakin från en tredjekedja.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Det är inte så självklart tycker jag. I SHL är skulle det vara mer troligt, i NHL är det ännu tydligare med vilka roller spelare har i laget.
Men vi får se...
Men vi får se...