Inlägg: 1990812
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chris11: En utmaning för Brynäs spelsystem blir att spela sig ur egen zon när motståndarlagen läst spelsystemet. Som FBK tydligen redan gjort. Som bålgetingar var dom på Brynäs som blev fast. Mot DIF kunde man ganska lugnt spela sig ur och dra upp farten. En annan utmaning blir avsluten. Sagt det förr. Med så många öppna chanser i slottet som BIF hade mot DIF skall det bli fler mål. Fanns hur mycket lediga maskor som helst. Men vad hjälper det när man sätter skotten i magen på en knästående Svedberg. FBK hade gjort 2-3 mål på dom chanserna. Såg nyligen ett mål. Sprättade upp trissan i taket från bara en meter framfär målvakten. Apropå vad som skall sitta i ryggmärgen. Träna. träna på "Avsluta högt".
+ 2
Brynäs spelade dump & chase förra året och nu har man bytt spelsystem till ett mer spelförande spel. Därför kommer det ta längre tid innan det sitter till 100% för oss. För alla i laget måste lära sig ett nytt system, nya och stommespelare!