Inlägg: 1990826
Sv: A proposito de nada
bradberry: Är verkligen FBKs spel just nu värt att ta upp som något att sträva efter? Kanske löste det hyfsat stabilt senast i Gävle även om Brynäs var bättre på det mesta utom effektiviteten. Har inte sett alla deras matcher men tittar jag på de tillgängliga siffrorna är de inte särskilt högt upp/imponerande i något.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SvennEG: Ett stabilt och tryggt grundspel när det egna spelet spelet tillfälligt svajar under 60 minuter är väl alltid eftersträvansvärt, oavsett om förebilden är FBK eller nåt annat lag som är tryggt i sitt grundspel. Verkar som att du missuppfattat brad här..
+ 1