Inlägg: 1990867
Sv: A proposito de nada
Huge: Kan jag säkert göra men FBK släpper fortfarande till mer emot och gör mindre framåt per match än Brynäs. Har tittat på Corsi, Fenwick, totalt antal skottförsök, skott i sektorn med mera. Kanske missförstår igen, ber om ursäkt isåfall, men är då deras grundspel verkligen tryggare? Är det till skillnad från Brynäs egna något att luta sig mot?
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SvennEG: enig. Färjestad har verkligen startat säsongen virrigt och blekt både framåt och bakåt. De nya direktiven som Poppe försöker sätta har inte satt sig än.
Sedan saknas Melart oerhört, de andra backarna mindre saknade
Sedan saknas Melart oerhört, de andra backarna mindre saknade
+ 1