Inlägg: 1991889
Svarskommentarer
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
mk: Som du säger, jag räknar med att Ölund tyvärr blir borta länge. Dels tidigare hjärnskakning(ar?)plus dubbla smällar mot huvudet igår. Hoppas att kylningshjälmen lindrade.
twitter.com/i/status/852229179764428801
(Tidigare incident)
Så jäkla trist att se, tyckte det var bra att MS sa ifrån på presskonferensen. När han ifrågasätter varför domarna inte blåser. Hellre än gång för mycket än en gång för lite.
twitter.com/i/status/852229179764428801
(Tidigare incident)
Så jäkla trist att se, tyckte det var bra att MS sa ifrån på presskonferensen. När han ifrågasätter varför domarna inte blåser. Hellre än gång för mycket än en gång för lite.
+ 3
Om han inte kunde stå upp efter smällen så lär det dröja.
Linus har väl haft flera oxå?
Så säkerligen extra uppmärksamma på det.