Inlägg: 1993569
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
OveForShow: Herregud va dåligt. Vi är riktigt illa ute! Riktigt illa!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Tvåa på varenda puck i def zon och ett obefintligt anfallsspel. Så jävla deprimerande
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Sportnisse: Ganska många säsonger sen man kände sig så här orolig tyvärr
+ 9