Inlägg: 1993594
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Zappaholic: sluta ni gnata om Vem som ska träna ,precis alla är under all kritik inte en jävla spelare som är bra inte nån
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Zappaholic: Jag håller med Huge, hade vi bara haft Ölund hel, då jävlar hade vi parkerat i lulezon
+ 11
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Zappaholic: Ja inte Molin iaf, tycker du det ser bra ut? Brynäs har verkligen inte en aning om hur dom ska spela.....