Inlägg: 1993600
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Wesley:Smärtar att konstatera det men Rödin-Scott är uppenbart överskattade av allt och alla. Inget att luta sig mot att ta tag i allt, verkar det.
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
ellis: "Smärtar att konstatera det men Rödin-Scott är uppenbart överskattade av allt och alla. Inget att luta sig mot att ta tag i allt, verkar det"
Tror mer på att dom lider av att oket av att vara spelförande. Jag är bergsäker på att man får ut mer av dom med rakare spel.
Tror mer på att dom lider av att oket av att vara spelförande. Jag är bergsäker på att man får ut mer av dom med rakare spel.
+ 1