Inlägg: 1993632
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
bradberry: det positiva är att Brynäs släpper till få klara målchanser och man jobbar rätt i defensiven.
Tyvärr är det de här spelet vi måste bygga vidare på. Får man ordning på spelvändningarna kan man nog gneta sig till en del poäng.
Gäller att ha, vad det verkar, Linköping och Oskarshamn bakom sig i tabellen när säsongen är slut.
Ännu en säsong där man får hoppas på räddningsplankor. Det är den målsättning man måste ha, tyvärr.
Tyvärr är det de här spelet vi måste bygga vidare på. Får man ordning på spelvändningarna kan man nog gneta sig till en del poäng.
Gäller att ha, vad det verkar, Linköping och Oskarshamn bakom sig i tabellen när säsongen är slut.
Ännu en säsong där man får hoppas på räddningsplankor. Det är den målsättning man måste ha, tyvärr.
+ 2
Knappast!
Jag trodde aldrig man skulle gå så långt som att sparka huvudcoachen för tredje säsongen i rad...
Men efter denna match är det nog enda lösningen. TYDLIGT missnöje hos Anton och ironi i rösten när han säger att de i alla fall tightar spelet bra...
Illa, illa detta...