Inlägg: 1993665
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Vad tror ni? Inleder vi ”forceringen” med 6 man på isen å en utvisning? Brukar bli ngt liknande...
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Sundqvist innan 3:e, nu ska vi ut och ge allt bla bla bla bla bla ... detta är vad vi ser..... herregud detta är helt jävla sjukt illa och där kom 3-0 ......
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Har inte de två senaste tränarsparkningarna föregåtts av en storförlust mot Skellefteå? Skellefteå nästa match.
+ 2