Inlägg: 1993675
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Lindström: Hejdå MS...Tror det blir så. Man flyttar upp Molin. Alibiförening. Tyvärr...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Kan ju inte vara så många tränare som är felet jämnt.
Något annat måste vara fel!
Lagbygget kanske?
Något annat måste vara fel!
Lagbygget kanske?
+ 4
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Zappaholic: tyvärr måste någon förändring ske redan nu om.vi vill komma till slutspel..o då bort med MS ! Vill vi hänga kvar o kämpa om att klara kval så blir MS kvar...