Inlägg: 1993680
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Lindström: ja vad ska man säga? Det här är bara för tråkigt. Tyvärr. Inte en passning sitter ens. Man blir ledsen av att se det här. Det är tugnt....jäkligt tugnt
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Brynäs värva in spets för helvete ....!!!!!! Kasta iväg skiten Zetterberg asklöf mannberg lindelöf Lundgren Forslund
+ 6