Inlägg: 1993744
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Charles: håller helt med. Det känns oerhört jobbigt. Vi måste ha in bättre spelare. Det är alldeles för många dåliga spelare med. Tyvärr.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
brynäs08: Ujujuj... Sundqvist sågar IGEN!
Han har ju rätt i sak men det är ju uppenbart att han inte når fram. Detta är så tråkigt...så tråkigt...
Ser fan ingen lösning på detta...
Han har ju rätt i sak men det är ju uppenbart att han inte når fram. Detta är så tråkigt...så tråkigt...
Ser fan ingen lösning på detta...