Inlägg: 1993872
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Peja:
Jag reagerar på alla i organisationen, vilka i dagsläget blir överbetalda och inte förstår det sportsliga, bla hon som har hand om hall och evenemang. Exempelvis upplåtandet av hallen till uppsala stiftelse.
Tror inte gavlerinken byggdes med tanke på uppsalastiftelsens möjligheter att hyra in sig..................
Jag reagerar på alla i organisationen, vilka i dagsläget blir överbetalda och inte förstår det sportsliga, bla hon som har hand om hall och evenemang. Exempelvis upplåtandet av hallen till uppsala stiftelse.
Tror inte gavlerinken byggdes med tanke på uppsalastiftelsens möjligheter att hyra in sig..................
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Om Dackell eller Sundlöv(vem som nu bestämmer) såg intervjun med Rödin efter andra perioden måste de ge Sundqvist foten. Har aldrig sett en spelare prata så om sin tränares idéer.
+ 5
Bifen: Om man kollar på Rödins 3 senaste år, är det inte särskilt konstigt att han inte kan bära Brynäs i match efter match. Förra säsongen var han äntligen relativt skadefri, men det var ju inte så att han dominerade totalt i Schweiz. Det kanske inte är realistiskt att förvänta sig att han skulle kunna leda laget i 50+ omgångar i SHL?
Nu vet jag att alla, inklusive Rödin själv, har höga förväntningar och tuffa krav på honom. Men faktum är att hans senaste riktigt jäkla bra säsong var 15/16 och den avbröt han som bekant i förtid... Med det sagt, hoppas jag få helt fel där.