Inlägg: 1994850
Sv: A proposito de nada
{8399}: ett annat problem är att man skall vara så jävla bra och i framkant med allt annat lull lull runt omkring isen tror jag. Spela för i helvete hockey och vinn matcher i huvudsak och låt det andra komma i släp och i andrahand av sig självt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
varulf: Jag har inte haft nåt problem med att föreningen satsat på kringaktiviteter. Men när huvudsysslan havererar varje år måste man utvärdera nyttan med framförallt En bra start. Hur gynnar det Brynäs verksamhet i SHL?
+ 1