Inlägg: 1994985
Sv: A proposito de nada
Davey85: Känns lite som att vi kommer behöva göra första målet i matchen va? För att släppa på den mentala blocken och få en boost självförtroendemässigt :)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveFakta:
Att vi behöver göra första målet är ju lite av en underdrift.
Eftersom vi har idel nollpoängare på de 6 matcher då vi släppt in första målet.
Och av de 6 matcher vi släppt in första målet.
Då är det ju bara mot Färjestad vi var i närheten av att ta poäng.
Att vi behöver göra första målet är ju lite av en underdrift.
Eftersom vi har idel nollpoängare på de 6 matcher då vi släppt in första målet.
Och av de 6 matcher vi släppt in första målet.
Då är det ju bara mot Färjestad vi var i närheten av att ta poäng.